4 sierpnia 2016

Ulubieńcy muzyczni #3 Lipiec

Witajcie kochani,
Dzisiaj czas na comiesięcznych muzycznych ulubieńców. Jak dla mnie lipiec był bardzo muzyczny. Nowe zespoły, płyty, piosenki itd. Zanim przejdę do piosenek w kilku punktach pragnę podsumować ten miesiąc:
1.Nowe zespoły. W tym miesiącu odkryłam” aż 4. Teraz nie wyobrażam sobie tego jak żyłam bez ich muzyki. 
Te zespoły to:
* Asking Alexandria 
* Bullet For My Valentine 
* Through Fire 
* I Prevail 
2.Na wyróżnienie zasługuje płyta Through Fire „Breathe”. Z tych 12 utworów (+intro) każdy jest świetny. Całym serduszkiem kocham tę płytę. 
3.Ostatnia informacja dotyczy teledysku. Rzadko zdarza mi się oglądać teledyski. Jednak postanowiłam to zrobić podczas słuchania piosenki Bullet For My Valentine  Waking the demon”. Muszę przyznać, że kocham ten teledysk. Historia przedstawiona w nim strasznie mi się spodobała. 




1.Andy Black- Drown me out

2.Andy Black- Stay Alive

3.Asking Alexandria- I won't give in

4.Asking Alexandria- Let it sleep



5.Asking Alexandria- Sometimes it ends

6.Bullet For My Valentine- Waking the demon

7.Through Fire- Breakout

8.I Prevail- Scars


Jacy są Wasi ulubieńcy muzyczni? 

Wcześniejsi ulubieńcy: Ulubieńcy muzyczni #2 Czerwiec
                                  Ulubieńcy muzyczni #1 Maj
Poprzedni post: Ulubieńcy czerwiec/lipiec
Zobacz również: Kolekcja pomadek do ust

Buziaczki, 
Paulina

17 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc to nie słyszałam o tych piosenkach, ale ostatnio spodobało mi się nawet disco polo, które wręcz nienawidziłam. Szczególnie Akcent wpadł mi w ucho :)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci te piosenki ^^ ja za disco polo nie przepadam ^^

      Usuń
  2. BFMV jest świetny :) Polecam zespół Breaking Benjamin oraz Skillet <3
    Swiatokiemalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne piosenki, kilka z nich słucham i bardzo lubię :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja.. jejku i ten wianek *-*

    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA PRZEZeMNIE DO LBA! więcej informacji: http://noeese.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-lba.html

    pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. "Waking a demon" znam jeszcze z czasów gimnazjum czyli niedługo już stuknie z 5 lat, ale do tej pory bardzo lubię wracać do tej piosenki i teledysku :)
    https://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia.
    Nie kojarzę żadnego z tych zespołów. :c Nie mam zbyt wyszukanego gustu muzycznego. Większość, to hity radiowe, piosenki z seriali i filmów, znajdzie się też trochę mało znanych perełek. Najbardziej lubię te popowe kawałki, które łatwo wpadają w ucho i jakieś spokojne z przekazem. Nie za bardzo przepadam za mocniejszymi kawałkami.

    OdpowiedzUsuń